ממדרש (לימוד) למעשה (פעולה): שלב ג
שלב ג: הצעה לפעולה המבוססת על המשנה והטקסט וביצוע הפעולה

שלב ג: הצעה לפעולה המבוססת על המשנה והטקסט וביצוע הפעולה

הערכים האלה חשובים. אבל מה אפשר לעשות איתם? 

אולי כדאי שהחברים שלנו יכירו אותם?

אממ... יש לי רעיון: נחשוב על דרך לשלב את הערכים בחיים שלנו.

רעיון נפלא! ככה כולם ילמדו כמה הערכים האלה חשובים! בואו נציע ביחד פעולה מתאימה ונבקש מהחברים שלנו לעזור לנו לבצע אותה.

עד עכשיו עסקנו במשנה, בטקסט נוסף ובערכים שבהם. 

בשלב הזה תציעו פעולה שהופכת את הערכים למציאות, מעשה שבו אתם או חברכם מתנהגים לפי הערכים האלה.

חשבו באילו מצבים או באילו מקומות (בבית, באזור מגוריכם, בבית הספר, בחוג, בתנועת הנוער וכדומה) כדאי לכם או לחבריכם להתנהג לפי הערכים האלה.

את הפעולה תצטרכו לבצע ולתעד על ידי הסרטה או צילום תמונות.

כתבו את הצעתכם בדף רעיון לפעולה.  

זכרו: הציעו פעולה שילדים בגילכם יכולים באמת לבצע.

דף רעיון לפעולה

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

כתבו את השמות של חברי הקבוצה שלכם:

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

תיאור הפעולה:

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

ממי תבקשו עזרה לביצוע הפעולה?

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

כיצד הערכים שזיהיתם במשנה ובטקסט הנוסף באים לידי ביטוי בפעולה שתכננתם?

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

השלימו

בחרנו בפעולה זו כי היא יכולה לתרום לנו או למשפחה או לחברה כך: 

 כדאי לתעד את הפעולה שלנו בהסרטה או בצילום תמונות, וכך נוכל לשתף את החברים בחוויות.

אני כבר לא יכולה לחכות, בואו נצא לדרך.

סיימתם? שלחו את הדף למורה.

לאחר קבלת ההערכה בצעו את הפעולה.

לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון