הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
כיתה
חפש
סיפור יהודי
1
פתיחה
2
פרשנות הטקסט
3
פתיחת השיעור
4
שאלות ומשימות אורייניות
5
נקודות לדיון ולהעמקה
6
פעילות חוויה ויצירה 1
7
פעילות חוויה ויצירה 2
8
דף עבודה לתלמיד/ה
נקודות לדיון ולהעמקה
האם בני נוער יהודים הגדלים בחברה שאינה יהודית, יכולים לשמור על ייחודיותם? אם כן, כיצד?
אילו יסודות לדעתכם, מרכיבים את הזהות היהודית? (השפה העברית, ידיעת תולדות עם ישראל, חגים ומועדים, קשר לארץ ישראל...)
הבא
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון