תפילת האדם

שלב ה: דיון בזוגות על הסידורים האישיים

טוב, בואי נסכם מה עשינו עד עכשיו.

מה הבעיה? בחרנו נושא של אחת הברכות מתוך תפילת שמונה עשרה, מצאנו פריטים שקשורים לנושא שבחרנו והכנו דפים שירכיבו את הסידור האישי שלנו וישולבו בסידור הכיתתי.

מאוד מסקרן אילו נושאים בחרו התלמידים והתלמידות בכיתה ואילו פריטים הם מצאו. אני מציע שנשוחח על כך עם החברים שלנו.

רעיון טוב מאוד.

קבלו מהמורה את שם בן/בת הזוג שלכם. 

הראו זה לזה את הסידורים האישיים שהכנתם ושוחחו אתם על הנקודות האלה:

  • מדוע בחרתם בנושא שלכם? מה הייתה המשאלה שלכם?
  • אם היו מבקשים מכם לבחור רק בפריט אחד מבין הפריטים שבחרו חבריכם, באיזה פריט הייתם בוחרים?

בסיום השיחה עם החבר/ה השלימו את הסעיפים שלפניכם.

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

שם פרטי ושם משפחה של החבר/החברה:

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

הברכה מתפילת שמונה עשרה שבה בחר/ה חברי/חברתי:

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

הנושא שבחר/ה חברי או חברתי מתוך תפילה שמונה עשרה:

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

המשאלה של חברי או חברתי:

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

בעיני, הפריט המעניין ביותר שחברי/תי בחר/ה היה..... כי....:

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

האם אחד מבין הפריטים של החבר דומה בעיניכם באופיו לתפילה? אם כן, ציינו את כותרת הפריט ופרטו את המשותף בינו ובין התפילה. 

null אנשים בחרו כמוך
והם מהווים null% מסך ההצבעות

לו אני הייתי בוחר בנושא שחברי בחר בו, המשאלה שלי הייתה: 

לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1234
לפתיחת
המחוון