הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
הזדהות משרד החינוך
משימות
דפי המדרש שלי
התנתק
אודות
פיתוח מקצועי
התמצאות באתר
תוכנית הלימודים
יחידות לימוד לפי כיתות
משימות הערכה ותכנון למידה
חומרי עזר והעשרה
היצירה היהודית: ציר זמן וסרטונים
דפים מרכזים לפי נושאים
יהדות כתרבות בית ספרית
למידה בינתחומית
קהילות ישראל ועמיות יהודית
צרו קשר
פסקול יהודי-ישראלי
חטיבה עליונה: בחירה והגבר
חיפוש באתר
סוג תוכן
יחידת לימוד
מערכי שיעור למורה
סרט
שיר
פעילות יצירתית
דפי עבודה
אמנות
חידון
משחק
מבדקים
דף לימוד
שיעור עברית
דף בית מדרשי
פסקול
חלונות
בינתחומי
כל סוגי התוכן
כיתה
כיתה א
כיתה ב
כיתה ג
כיתה ד
כיתה ה
כיתה ו
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט
כל הכיתות
חפש
לֹא עָלֶיךָ הַמְּלָאכָה לִגְמוֹר
1
פתיחה
2
פרשנות ופענוח טקסט
3
פתיחת השיעור
4
שאלות ומשימות אורייניות
5
נקודות לדיון ולהעמקה
6
פעילות חוויה ויצירה
7
סיכום השיעור
8
מקורות נוספים להרחבה
9
דף עבודה לתלמיד/ה
פתיחת השיעור
שאלו את התלמידים את השאלות הבאות וכתבו את התשובות המרכזיות על הלוח.
לאילו משימות בחיי היום יום אתם מחויבים? (מומלץ לכוון את הדיון למשימות מגוונות מחיי התלמידים – משימה חברתית, אישית, לימודית ומשפחתית).
אילו מן המשימות מעוררות קושי?
האם הקושי יכולה להיות סיבה שלא לבצעם, או שחייבים להתגבר על מנת לבצע אותם?
איזו תחושה יש לכם כשאתם מתחילים במלאכה שאינכם בטוחים שתוכלו להשלים?
איך אתם מתגברים על הקשיים?
הבא
רשימת הקריטריונים
לרשימה
קריטריון זה מתייחס ל:
רמת הביצוע
שדה חובה
1
2
3
4
כתבו את משובכם
לפתיחת
המחוון